ხელოვნება
თემატური გეგმა
მეორე კლასი
ავტორი: ნ.მაჭარაშვილი
N
|
გაკვეთილის
თემა და საკითხთა ჩამონათვალი.
|
თემის
მოკლე შინაარსი.
|
მისაღწევი
შედეგები.
|
გამოყენებული
აქტივობები
დასასწავლი
მეთოდები.
|
სასწავლო
მასალა და სხვადასხვა რესურსი.
|
საათების
რაოდენობა.
|
შეფასება.
|
1
|
ზაფხულის
შთაბეჭდილებები.
|
წინა
წელს შეძენილი ცოდნის გააქტიურება. ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვება
საპრეზენტაციო
უნარ-ჩვევების
განვითარები.
|
ს.გ.2.3,6,
8,13
|
მეთოდები
|
სახელმძღვანელოები,
მოს.რვეულები, ფერადი ფანქრები, ფერადი ქაღალდები, წებო მაკრატელი, სხვადასხვა ბუნებრივი
მასალა,
საძერწი,
ნახატები,
ბუკები,
სურათები.
|
4სთ
|
|
2
|
ხაზების
სამყა-
რო.
|
ბუნებასა
და გა-
რემოზე
დაკვი.
პრაქტიკული
ნამუშ. გამოყ.
უნარჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ.2.1,6,7,
9
|
1სთ
|
|||
3
|
რა
არის გრაფიკა.
|
გრაფიკის
ცნების გაცნობა,
ბუნების
მოვლენებზე დაკვირვების უნარ ჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ.2.1,4,7,
8,11,13,
|
1სთ
|
|||
4
|
ხაზი
და განწ-
ყობილება.
|
სხვადასხვა
ტი-
პის
ხაზით გა-
ნწყობის
გად-
მოცემის,
ბუნე-
ბრივ
მოვლენე-
ბზე
დაკვირვე-
ბა
შთაბეჭდი.
გადმოც.
უნარ
ჩვევების
განვი-
თარება.
|
ს.გ.2.1,4,6,
7,9,11,
13
|
1
|
|||
5
|
ფორმა
და კონ-
ტური.
|
მეხსიერებით
ხატვის,აპლიკა-
ციის
ხერხით
ნატურმოტის
შექმნის
უნარ-
ჩვევების
განვი-
თარება.
|
ს.გ.2.1,2,
3,6,7,11
|
აქტივობები
|
1
|
||
6
|
შევამკოთ
საგა-
ნი.
|
ორნამენტების
დეკორატიული
მოტივების
შე-
რჩევა
გამოყენე-
ბის
საკო-
მუნიკაციო
უნარების გან-
ვითარება.
|
ს.გ.2.1,6,7,
8,9,11
|
1
|
|||
7
|
რა
არის ფერწე-რა.
|
ფერწერის
გაც-
ნობა,
სურათის
აღწერა
.შთაბეჭდილებე
ბზე
საუბრის
საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ.2.1,5,7,
8,11,12
|
1
|
გამომცემლობა „მერიდიანი“
8
|
თბილი ფერები.
|
თბილი ფერე-
ბისთ გადმო-
ცემული გან-წყობა. არგუმე-
ნტირებული
უნარის განვი-
თარება.
|
ს.გ.2.1,3,5,
7,11,13
|
1
|
|||
9
|
ცივი ფერები.
|
ცივი ფერების გაცნობა, პრაქ-
ტიკ. უნარ-ჩვე-
ვების განვით.
|
ს.გ.2.2,5,
6,7,11
|
1
|
|||
10
|
რა არის ჟანრი.
|
მხატვრული ჟა-
ნრის გაცნობა,
სხვადასხვა, ჟა-
ნრის ნამუშე-ვრებზე მსჯე-
ლობა.
|
ს.გ.2.5,6,
7,11,12
|
1
|
|||
11
|
მთავარი ნახა-ტი.
|
სურათხე მთა-ვარი, აზრო-
ბრივად მნიშ. აღნიშვნისა და
ცოდნის საკ.
ნამუშევარში
გამოყ.უნარის
განვითარება.
|
ს.გ.2.1,4,7,
8,,11
|
1
|
|||
12
|
რა ვიცით რა შე-
გვიძლია.
|
მოსწავლეთა
მიერ, ათვი-
სებული ცოდ-
ნის პრაქტიკუ-
ლი და საკომუ-
ნიკაციო უნა-
რის ხარისხის
განვითარება.
|
ს.გ.2.1,2,5,
6,7,8,10,
11,12
|
1
|
|||
13
|
დღე და ღამე.
|
საპრეზენტაციო
უნარის,შეფასების
და თვითშეფასე-
ბის უნარის გან-
ვითარება.
|
ს.გ.2.1,3,5,6,
7,8,12
|
1
|
|||
14
|
სოფელი შემო-
დგომაზე.
|
გარემოსა და ბუ-
ნებრივ მოვლე-
ნებზე დაკვირვე-
ბის შედეგად მი-
ღებულ შთაბე-
ჭდი. მსჯელობა,
აპლიკაციის ხერ-
ხით გადმოცემის
უნარ-ჩვევების გა-
ნვითარება.
|
ს.გ.2.2,3,5,
6,7,13
|
1
|
|||
15
|
„ფოთლები,
ფოთლები.“
|
გაეამოზე დაკვი-
რვების წელიწა-დის დროის თა-
ვისებურებებზე
მსჯელობის საჯ.
მასალის შერჩე-ვები უნარჩვევე-
ბის განვითარება.
|
ს.გ.2.2,4,5,7,
8,11,13
|
1
|
16
|
ვხატავთ „პორტ-
ტრეტს“
|
პორტრეტის ნი-
მუშზე მსჯელო-
ბა მარტივი ნი-
მუშის შექმნის
პრაქტიკული
უნარ-ჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ.2.1,7,8,
11,13
|
1
|
|||
17
|
რას გვიამბობს
სურათები.
|
ნაწარმოეების შინაარსზე მსჯე-
ლობის შეფასებისა და
თვითშეფასების
უნარ-ჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ.2.1,3,7,
8,9,13
|
1
|
|||
18
|
ჩემი ეზო.
|
საძერწი მასალი-
სადმი შემოქმე-დებითი მდგო-
მის უნარ-ჩვებე-
ბის განვითარე-
ბა.
|
ს.გ.2.2,5,6,
7,8
|
1
|
|||
19
|
ვაშენებთ ქალა-
ქს.
|
აპლიკაციის ხე-
რხის შემოქმე-
დებითად გამო-
ყენების, საპრე-
ზენტაციო უნარ-
ჩვევების გამო-
ყენება.
|
ს.გ.2.5,6,7,8
|
||||
20
|
ზამთარი
|
ბუნებაზე დაკვი-
რვების მსჯელო-
ბისა და ნამუშე-
ვარში გადმოცე-
მის უნარის გან-
ვითარება.
|
ს.გ.2.1,3,4,5,
7,13
|
1
|
|||
21
|
მოსალოცი ბარა-
თი.
|
სხვადასხვა ბუ-
ნებრივი მასალით აპლი-
კაციის შექმნა,
ნამუშევრის წა-
რდგინების უნარ-ჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ.2.5,6,
7,8
|
||||
22
|
შობა
|
პლასტილინით
მუშაობის, პრა-
ქტიკ. უნარ-ჩვე-
ვების განვითა-
რება.
|
ს.გ.2,5,6,7,
8
|
1
|
|||
22
|
საახალწლო გირლანდები.
|
ხელოვ.მასალის
მარტივი კონს-
ტრუქციის შექ-
მნის უნარ-ჩვევე-
ბის განვითარე-
ბა.
|
ს.გ.2.5,6,7,
8
|
1
|
23-
24
|
რა ვიცით რა შე-
ვისწავლეთ.
|
მოსწ. მიერ შე-
ძენილი ცოდნის
შემოწმება.
|
ს.გ.2.6,7,8,
11
|
2
|
|||
მეორე სემესტრი.
|
|||||||
1
|
ნახატებიანი წი-გნები.
|
ნაცნობი ნაწარ-მოების შინაარ-სზე მსჯელობის,
პერსონაჟებისა-
დმი საგ. დამოკ.
გამოხატ. პრაქ-
ტიკული საქმი-
ანობისას შემო-
ქმედობით გამო-
ვლენა მისი ამხა-
ნაგის აზრის გა-
მოთქმა.
|
ს.გ.2.1,4,6,
7,8,12,13
|
1
|
|||
2
|
„ბოროტსა სძ-ლია კეთილმა“.
|
ზღაპრის პერსო-
ნაჟებისადმი სა-
კუთარი დამო-
კიდებულებების,
გამოხატვის,მო-
ზაიკის ტექნიკის
ფლობის, ამხა-
ნაგების ნამუშე-
ვრებზე, აზრის
გამოთქმის უნარ-ჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ.2.1,4,6,
7,8,12,13
|
1
|
|||
3
|
ჩემი წიგნი.
|
ილუსტრირებული
წიგნზე მსჯელო-
ბის, შეძენილი ცო-
დნის პლასტიკუ-
რი რეალიზების,
შემიქმედობითობის
საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევის განვი-
თარება.
|
ს.გ.2.5,7,8
|
||||
4
|
წიგნის სანიშნი.
|
შეძენილი ცოდნის
შემოქმედებითად
გამიყენების, პრაქ-
ტიკული საქმიანო-
ბის და საკომუნი-
კაციო უნარ-ჩვევე-
ბისგანვითარება.
|
|||||
5
|
ჩემი სპექტაკლი.
|
სპექტაკლის შექმ-
ნის თვისებებზე მს-
ჯელობის, სამუშაო
მასალის შემოქმე-
დებითად გამოყე-ნების, ფანტაზიის
პრაქტიკული და
საკომუნიკაციო
უნარების განვითა-
რება.
|
ს.გ.2.5,6,7,9
|
||||
6
|
საყვარელი ფილმის გმირი.
|
ხელოვნების დარ-გებისადმი საკუ-
თარი დამოკიდე-
ბულების გამოხა-
ტვის სახასიათო ნი-
შნებზე მსჯელობა.
|
ს.გ.2.3,6,7
|
7
|
ცირკი
|
სხვადასხვა წარმო-
დგენით მიღებული
შთაბეჭდილებების
გაზიარებისა და ნა-
მუშევარაში ასახვის
შემოქმედებითო-
ბის პრაქტიკული.
|
ს.გ.2,2,6,7,
8
|
||||
8
|
ფრინველები
|
გარემოსა და ბუნე-
ბაზე დაკვირვების
შედეგებზე მსჯე-
ლობისა და სხვადა-
სხვა მასალის შემიქმედებითად
გამოყენების უნარ-
ჩვევების გამოყენე-
ბა.
|
|||||
9
|
ზოოპარკში
|
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირბების
შედეგებზე მსჯელობის, სავადასხვა მასალის შემოქმედებითად გამოყენების
უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ.2.2,4,6,7
|
||||
10
|
რა არის ქანდაკება.
|
ქანდაკების ძირითადი მახასიათებლის გაცნობა, ამ დარგის ნიმუშებზე
მსჯელობის პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ.2.3.6.7.8
|
||||
11
|
როგორ გადა-
არჩინეს ბატებმა რომი.
|
ნაწარმოებით აღძრულ შთაბეჭდილებებზე
მსჯელობის, სხვადასხვა ტექნიკის გამოყენების საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების
განვითარება.
|
ს.გ.2,2,6,7,8
|
||||
12
|
ჰერაკლეს გმირობები.
|
ხელოვნების ნიმუშში ნაცნობი სიუჟტის, ამოცნობის ორნამენტის ძირითად ელემენტ.
მსჯელობის უნარჩვევების განვითარება.
|
ს.გ.2,6,7,8,
13
|
||||
13
|
რა ვიცით, რა შეგვიძლია.
|
მოსწავლეთა მიერ
ათვისებული ცოდნის, პრექტიკული და საკომუნიკაციო უნარების
ხარისხის შემოწმება.
|
ს.გ.2.1,2,5,
6,7,8,11
|
||||
14
|
გაზაფხული
|
გარემოსა და ბუნებაზე დაკვირვების
შედეგებზე მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ.2.5,6,7,
13
|
15
|
ცისარტყელა
|
ცისარტყელას ფერების გაცნობა, ბუნებაზე დაკვირვების უნარის, საკუთარი
ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი
შემოქმედებითი მიდგომის ნამუშევრებზე
მსჯელობის უნარ-
ჩვევების განვითარება.
|
ს.გ.2.1,5,6,
7,8
|
||||
16
|
სიმეტრია და
ასიმეტრია.
|
No comments:
Post a Comment