თემატური ხელოვნება

ხელოვნება
თემატური გეგმა
მეორე კლასი
ავტორი: ნ.მაჭარაშვილი
N
გაკვეთილის თემა და საკითხთა ჩამონათვალი.
თემის მოკლე შინაარსი.

მისაღწევი შედეგები.
გამოყენებული
აქტივობები დასასწავლი
მეთოდები.
სასწავლო მასალა და სხვადასხვა რესურსი.
საათების რაოდენობა.
შეფასება.
1
ზაფხულის შთაბეჭდილებები.
წინა წელს შეძენილი ცოდნის გააქტიურება. ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვება
საპრეზენტაციო
უნარ-ჩვევების
განვითარები.
ს.გ.2.3,6,
8,13
მეთოდები
სახელმძღვანელოები, მოს.რვეულები, ფერადი ფანქრები, ფერადი ქაღალდები, წებო მაკრატელი, სხვადასხვა ბუნებრივი მასალა,
საძერწი, ნახატები,
ბუკები, სურათები.
4სთ

2
ხაზების სამყა-
რო.
ბუნებასა და გა-
რემოზე დაკვი.
პრაქტიკული ნამუშ. გამოყ.
უნარჩვევების განვითარება.
ს.გ.2.1,6,7,
9


1სთ

3
რა არის გრაფიკა.
გრაფიკის ცნების გაცნობა,
ბუნების მოვლენებზე დაკვირვების უნარ ჩვევების
განვითარება.
ს.გ.2.1,4,7,
8,11,13,


1სთ

4
ხაზი და განწ-
ყობილება.
სხვადასხვა ტი-
პის ხაზით გა-
ნწყობის გად-
მოცემის, ბუნე-
ბრივ მოვლენე-
ბზე დაკვირვე-
ბა შთაბეჭდი.
გადმოც. უნარ
ჩვევების განვი-
თარება.
ს.გ.2.1,4,6,
7,9,11, 13




1

5
ფორმა და კონ-
ტური.
მეხსიერებით
ხატვის,აპლიკა-
ციის ხერხით
ნატურმოტის
შექმნის უნარ-
ჩვევების განვი-
თარება.
ს.გ.2.1,2,
3,6,7,11
აქტივობები

1

6
შევამკოთ საგა-
ნი.
ორნამენტების
დეკორატიული
მოტივების შე-
რჩევა გამოყენე-
ბის საკო-
მუნიკაციო უნარების გან-
ვითარება.
ს.გ.2.1,6,7,
8,9,11


1

7
რა არის ფერწე-რა.
ფერწერის გაც-
ნობა, სურათის
აღწერა .შთაბეჭდილებე
ბზე საუბრის
საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევების
განვითარება.
ს.გ.2.1,5,7,
8,11,12


1

გამომცემლობა „მერიდიანი“

8
თბილი ფერები.
თბილი ფერე-
ბისთ გადმო-
ცემული გან-წყობა. არგუმე-
ნტირებული
უნარის განვი-
თარება.
ს.გ.2.1,3,5,
7,11,13


1

9
ცივი ფერები.
ცივი ფერების გაცნობა, პრაქ-
ტიკ. უნარ-ჩვე-
ვების განვით.

ს.გ.2.2,5,
6,7,11


1

10
რა არის ჟანრი.
მხატვრული ჟა-
ნრის გაცნობა,
სხვადასხვა, ჟა-
ნრის ნამუშე-ვრებზე მსჯე-
ლობა.
ს.გ.2.5,6,
7,11,12


1

11
მთავარი ნახა-ტი.
სურათხე მთა-ვარი, აზრო-
ბრივად მნიშ. აღნიშვნისა და
ცოდნის საკ.
ნამუშევარში
გამოყ.უნარის
განვითარება.
ს.გ.2.1,4,7,
8,,11


1

12
რა ვიცით რა შე-
გვიძლია.
მოსწავლეთა
მიერ,  ათვი-
სებული ცოდ-
ნის პრაქტიკუ-
ლი და საკომუ-
ნიკაციო უნა-
რის ხარისხის
განვითარება.
ს.გ.2.1,2,5,
6,7,8,10,
11,12


1

13
დღე და ღამე.
საპრეზენტაციო
უნარის,შეფასების
და თვითშეფასე-
ბის უნარის გან-
ვითარება.
ს.გ.2.1,3,5,6,
7,8,12


1

14
სოფელი შემო-
დგომაზე.
გარემოსა და ბუ-
ნებრივ მოვლე-
ნებზე დაკვირვე-
ბის შედეგად მი-
ღებულ შთაბე-
ჭდი. მსჯელობა,
აპლიკაციის ხერ-
ხით გადმოცემის
უნარ-ჩვევების გა-
ნვითარება.
ს.გ.2.2,3,5,
6,7,13


1

15
„ფოთლები,
ფოთლები.“
გაეამოზე დაკვი-
რვების წელიწა-დის დროის თა-
ვისებურებებზე
მსჯელობის საჯ.
მასალის  შერჩე-ვები უნარჩვევე-
ბის განვითარება.






ს.გ.2.2,4,5,7,
8,11,13


1


16
ვხატავთ „პორტ-
ტრეტს“
პორტრეტის ნი-
მუშზე მსჯელო-
ბა მარტივი ნი-
მუშის შექმნის
პრაქტიკული
უნარ-ჩვევების
განვითარება.
ს.გ.2.1,7,8,
11,13


1

17
რას გვიამბობს
სურათები.
ნაწარმოეების შინაარსზე მსჯე-
ლობის შეფასებისა და
თვითშეფასების
უნარ-ჩვევების
განვითარება.

ს.გ.2.1,3,7,
8,9,13


1

18
ჩემი ეზო.
საძერწი მასალი-
სადმი შემოქმე-დებითი მდგო-
მის უნარ-ჩვებე-
ბის განვითარე-
ბა.
ს.გ.2.2,5,6,
7,8


1

19
ვაშენებთ ქალა-
ქს.
აპლიკაციის ხე-
რხის შემოქმე-
დებითად გამო-
ყენების, საპრე-
ზენტაციო უნარ-
ჩვევების გამო-
ყენება.
ს.გ.2.5,6,7,8




20
ზამთარი
ბუნებაზე დაკვი-
რვების მსჯელო-
ბისა და ნამუშე-
ვარში გადმოცე-
მის უნარის გან-
ვითარება.
ს.გ.2.1,3,4,5,
7,13


1

21
მოსალოცი ბარა-
თი.
სხვადასხვა ბუ-
ნებრივი მასალით აპლი-
კაციის შექმნა,
ნამუშევრის წა-
რდგინების უნარ-ჩვევების
განვითარება.
ს.გ.2.5,6,
7,8




22
შობა
პლასტილინით
მუშაობის, პრა-
ქტიკ. უნარ-ჩვე-
ვების განვითა-
რება.
ს.გ.2,5,6,7,
8


1

22
საახალწლო გირლანდები.





ხელოვ.მასალის
მარტივი კონს-
ტრუქციის შექ-
მნის უნარ-ჩვევე-
ბის განვითარე-
ბა.
ს.გ.2.5,6,7,
8


1



23-
24
რა ვიცით რა შე-
ვისწავლეთ.
მოსწ. მიერ შე-
ძენილი ცოდნის
შემოწმება.
ს.გ.2.6,7,8,
11


2


მეორე სემესტრი.






1
ნახატებიანი წი-გნები.
ნაცნობი ნაწარ-მოების შინაარ-სზე მსჯელობის,
პერსონაჟებისა-
დმი საგ. დამოკ.
გამოხატ. პრაქ-
ტიკული საქმი-
ანობისას შემო-
ქმედობით გამო-
ვლენა მისი ამხა-
ნაგის აზრის გა-
მოთქმა.
ს.გ.2.1,4,6,
7,8,12,13


1

2
„ბოროტსა სძ-ლია კეთილმა“.
ზღაპრის პერსო-
ნაჟებისადმი სა-
კუთარი დამო-
კიდებულებების,
გამოხატვის,მო-
ზაიკის ტექნიკის
ფლობის, ამხა-
ნაგების ნამუშე-
ვრებზე, აზრის
გამოთქმის უნარ-ჩვევების
განვითარება.
ს.გ.2.1,4,6,
7,8,12,13


1

3
ჩემი წიგნი.
ილუსტრირებული
წიგნზე მსჯელო-
ბის, შეძენილი ცო-
დნის პლასტიკუ-
რი რეალიზების,
შემიქმედობითობის
საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევის განვი-
თარება.
ს.გ.2.5,7,8




4
წიგნის სანიშნი.
შეძენილი ცოდნის
შემოქმედებითად
გამიყენების, პრაქ-
ტიკული საქმიანო-
ბის და საკომუნი-
კაციო უნარ-ჩვევე-
ბისგანვითარება.





5
ჩემი სპექტაკლი.
სპექტაკლის შექმ-
ნის თვისებებზე მს-
ჯელობის, სამუშაო
მასალის შემოქმე-
დებითად გამოყე-ნების, ფანტაზიის
პრაქტიკული და
საკომუნიკაციო
უნარების განვითა-
რება.
ს.გ.2.5,6,7,9




6
საყვარელი ფილმის გმირი.



ხელოვნების დარ-გებისადმი საკუ-
თარი დამოკიდე-
ბულების გამოხა-
ტვის სახასიათო ნი-
შნებზე მსჯელობა.

ს.გ.2.3,6,7






7
ცირკი
სხვადასხვა წარმო-
დგენით მიღებული
შთაბეჭდილებების
გაზიარებისა და ნა-
მუშევარაში ასახვის
შემოქმედებითო-
ბის პრაქტიკული.


ს.გ.2,2,6,7,
8




8
ფრინველები
გარემოსა და ბუნე-
ბაზე დაკვირვების
შედეგებზე მსჯე-
ლობისა და სხვადა-
სხვა მასალის შემიქმედებითად
გამოყენების უნარ-
ჩვევების გამოყენე-
ბა.






9
ზოოპარკში
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირბების
შედეგებზე მსჯელობის, სავადასხვა მასალის შემოქმედებითად გამოყენების უნარ-ჩვევების განვითარება.
ს.გ.2.2,4,6,7




10
რა არის ქანდაკება.
ქანდაკების ძირითადი მახასიათებლის გაცნობა, ამ დარგის ნიმუშებზე
მსჯელობის პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების განვითარება.
ს.გ.2.3.6.7.8




11
როგორ გადა-
არჩინეს ბატებმა რომი.
ნაწარმოებით აღძრულ შთაბეჭდილებებზე
მსჯელობის, სხვადასხვა ტექნიკის გამოყენების საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების განვითარება.
ს.გ.2,2,6,7,8




12
ჰერაკლეს გმირობები.
ხელოვნების ნიმუშში ნაცნობი სიუჟტის, ამოცნობის ორნამენტის ძირითად ელემენტ. მსჯელობის უნარჩვევების განვითარება.
ს.გ.2,6,7,8,
13




13
რა ვიცით, რა შეგვიძლია.
მოსწავლეთა მიერ
ათვისებული ცოდნის, პრექტიკული და საკომუნიკაციო უნარების
ხარისხის შემოწმება.
ს.გ.2.1,2,5,
6,7,8,11




14
გაზაფხული
გარემოსა და ბუნებაზე დაკვირვების
შედეგებზე მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.




ს.გ.2.5,6,7,
13





15
ცისარტყელა
ცისარტყელას ფერების გაცნობა, ბუნებაზე დაკვირვების უნარის, საკუთარი ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი
შემოქმედებითი მიდგომის ნამუშევრებზე
მსჯელობის უნარ-
ჩვევების განვითარება.
ს.გ.2.1,5,6,
7,8




16
სიმეტრია და
ასიმეტრია.











No comments:

Post a Comment