თემატური გეგმა
მეორე კლასი
სახელმძღვანელოს ავტორები: გ. გოგიშვილი, თ. ვეფხვაძე,
ია მებონიძე, ლ. ქუჩიშვილი
გამომცემლობა „ინტელექტი“
თავი N 1
ვითვლით საგნების რაოდენობას.
|
|||||||
1
|
გავიხსენოთ და გამოვიყენოთ რაც ვისწავლეთ.
|
საგანთა რაოდენობით
სხვადასხვა ხერხით
საგანთა ერთობლიობაში საგნის რაოდენობის დათვლა, შედეგების შედარება.
|
მათ.2.1
|
მეთოდები
|
სახელმძღვანელოები,
რვეულები, ბუკები, გეომეტრიული ფიგურები, ჩხირები, დაფა, ცარცი.
|
4
|
|
2
|
რამდენია? რომელია
წინა? რომელია მო-
მდევნო?
|
ამ თავში გადმოცემოცემული მასალა გამიზნულია შესწავლილი საკითხების გამეორებისა
და ცოდნის გამტკიცებისათვის.
|
მათ.2.1
|
4
|
|||
3
4
|
მარჯვნივ, მარცხნივ,
ზემოთ თუ ქვემოთ.
რიცხვები 20-მდე.
|
მათ.2.9
მათ.2.1,2
|
აქტივობები
|
4
4
|
|||
5
|
1-დან 20-მდე რიცხვების შეკრება და გამოკლება.
|
მათ.2.2.
|
4
|
||||
6
|
გეომეტრიული ფიგურები.
|
მათ.2.8
|
4
|
||||
7
|
შევადაროთ მიმდევრობები.
|
მათ.2.6
|
4
|
||||
8
|
ამოვხსნათამოცანები.
|
მათ.2.11
|
4
|
თავი N 2
ვაგროვებთ და განვიხილავთ მონაცემებს.
|
|||||||
1
|
ვაგროვებთ მონაცემებს.
|
ამ თავში მოსწავლეები გაეცნობიან მონაცემთა შეგროვების, დაჯგუფების,
სიის აღწერის, მონაცემთა შეგროვების უნარ-ჩვევებს და ეუფლებიან ამოცანების
ამოხსნას.
|
მათ.2.11
|
მეთოდები
|
სახელმძღვანელო
რვეულები, სხვადასხვა სათვალსაჩინო მასალა, ბუკები.
|
4
|
|
2
|
დავაჯგუფოთ მონაცემები.
|
მათ.2.12
|
4
|
||||
3
|
შევადგინოთ და აღვწეროთ სია.
|
მათ.2.13
|
აქტივობები
|
4
|
|||
4
|
შევადგინოთ და აღვწეროთ ცხრილი.
|
მათ.2.13
|
4
|
||||
5
|
დავაჯგუფით მონაცემები.
|
მათ.2.11
|
4
|
||||
6
|
ამოვხსნათ ამოცანები.
|
მათ.2.13
|
4
|
თავი N 3
რიცხვები 100-მდე
|
|||||||
1
2
3
4
5
|
შევადაროთ და აღვწეროთ ცხრილი.
ათეულები და ერთეულები.
რიცხვები 60-მდე.
100-ზე ნაკლები.
ერთნიშნა და ორნიშნა
რიცხვები.
|
მოსწავლეები შეისწავლიან ნუმერაციას 100-ის ფარგალებში, გაეცნობიან
ორნიშნა რიცხვებს,
დაშლიან ათეულე-
ბად და ერთეულე-ბად, შეძლებენ წაკითხვას და ჩაწერას.
|
მათ.2.1
მათ.2.2
მათ.2.4
მათ.2.4
მათ.2.1
|
მეთოდები
|
|||
6
7
|
გავანახევროთ რაოდნობა
ვაორმაგებთ რაოდენობას.
|
მათ.2.3
მათ.2.3
|
აქტივობები
|
||||
8
|
შევაფასოთ რაოდენობა.
|
მათ.2.4
|
|||||
9
|
დაასახელეთ რიცხვის
უახლოესი ხუთი, ათეული, ოცეული.
|
მათ.2.4
|
|||||
10
|
რომელი რიცხვია მეტი? ვიყენებთ მათემატიკურ ნიშნებს.
|
მათ.2.4
|
|||||
11
|
ჩემი ფული.
|
მათ.2.4
|
|||||
12
|
დამატებითი ამოცანები.
|
მათ.2.
|
თავი N4
გეომეტრიული ფიგურები.
|
|||||||
1
|
გეომეტრიული ფიგურები.
|
მათ.2.8
|
მეთოდები
|
||||
2
|
ვადარებთ ფიგურების
ზომას.
|
მათ.2.8
|
|||||
3
|
ფიგურის შიგა და გარე
წერტილები. ფიგურის
საზღვარი.
|
მათ.2.8
|
|||||
4
|
ტოლია ეს ფიგურები?
|
მათ.2.10
|
|||||
5
|
გამეორება
|
მათ.2.
|
თემა N 5
რიცხვების შეკრება და
გამოკლება.
|
|||||||
1
|
რიცხვითი გამოსახუ-
ლება.
|
მათ.2.
|
|||||
2
3
4
5
6
|
ვიხსენებთ შეკრების
თვისებას.
ათეულების შეკრება
და გამოკლება.
ვიყენებთ რიცხვით
კიბეს.
დავუმატოთ ერთნიშნა
რიცხვები.
ვაკლებთ ერთნიშნა
რიცხვებს.
|
მათ.2.
მათ.2.
მათ.2.
მათ.2.
|
მეთოდები
|
||||
7
|
ვითვლით და ვუმატებთ ათეულებს.
|
მათ.2.
|
|||||
8
|
ვაკლებთ და ვუმატებთ ათეულებს.
|
მათ,2.
|
|||||
9
|
შევკრიბოთ ორნიშნა
რიცხვები.
|
მათ.2
|
|||||
10
|
გამოვაკლოთ ორნიშნა
რიცხვები.
|
მათ.2.
|
|||||
11
|
გამეორება.
|
მათ.2.
|
No comments:
Post a Comment